درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ و هنر و آدرس mahshad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 55338
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

فرهنگ و هنر
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : مهشاد       
تصاویر تاسف انگیز از ویرانی آثار تاریخی کشور
 
در همین راستا چند روز پیش دیواره کاهگلی خانه که در بخش غربی کوچه قرار دارد نیز به کلی تخریب و در ورودی این قسمت نیز از جا کنده شد.
تصاویر تاسف انگیز از ویرانی آثار تاریخی کشور
خانه نواب صفوی که به شماره ۱۲۱۲۴ در سال ۱۳۸۴ به ثبت فهرست آثار ملی رسیده بود در آتش سوخت. 

به گزارش مهر، خانه نواب صفوی از جمله آثار تاریخی و ارزشمندی است که در ضلع جنوبی خیابان ابن سینا و در بافت تاریخی محله دردشت و در ابتدای غربی کوچه ی مسجد آقانور قرار دارد که در آذر ماه سال گذشته بخشی از آن توسط اهالی محل تخریب شد.

هر چند در آن برهه زمانی نیز سازمان میراث فرهنگی تلاش و همت در راستای حراست از این منزل تاریخی داشت اما متاسفانه اهالی محل طی اقدامی شبانه به دنبال عریض کردن کوچه مجاور این خانه تاریخی اقدام به تخریب بخش ساباط این خانه “نواب صفوی” کردند



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : مهشاد       
 
خاطرات دختر دانشجوی شمالی از روح الله داداشی
 
خاطرات دختر دانشجوی شمالی از روح الله داداشی
روح‌الله شهرت و محبوبیتش را نه فقط به خاطر مدال‌های طلایی رنگش، که به خاطر کمک‌هایش به نیازمان به دست آورده بود؛ کمک‌هایی که هیچ‌کس آنها را نفهمید و او بدون آن‌که حتی به برادرش که نزدیک‌ترین کسش بود بگوید؛ آنها را انجام داده است.
 
علی داداشی در این مورد می‌گوید: «دختر خانمی از یکی از شهرهای شمالی کشور آمده بود و در مراسم روح‌الله شرکت کرد. او خیلی اصرار داشت مرا ببیند، وقتی با هم روبه‌رو شدیم گفت شما مرا می‌شناسید؟ هرچه فکر کردم او را به خاطر نیاوردم .


ادامه مطلب ...